poniedziałek, 17 lutego 2014

Zima z UHK Gallery

Dzień dobry,

Marzy mi się biała, śnieżna, zimna zimowa zima. Niestety, tu, gdzie mieszkam, śniegu nie ma. Był tylko przez jeden weekend - nie starczyło na bałwana, nie starczyło na jazdę na sankach, ale wystarczyło na jeden długi zimowy spacer i sesję fotograficzną. Zdjęcia z tego spaceru umieściłam w małym albumie, który chciałabym Wam dzisiaj pokazać.



Kolekcja "Winter Is Coming" przeznaczona jest do pracy z mediami. Dzięki kolorom można z nich wydobyć foliowane wzory, co pewnie już wszyscy widzieli dzięki pięknym projektom pokazywanym na blogu UHK Gallery. A ja chciałabym pokazać Wam dziś, jak ciekawe są te papiery w wersji (prawie) białej, bez mocnego kolorowania (tylko odrobina tuszu). Wydaje mi się, że równie pięknie, co foliowane wzory, prezentują się nadrukowane wzory w beżowym kolorze. Moim zdaniem wyglądają jak obrazy malowane mrozem na szybie.















Wykorzystane materiały:
Winter Is Coming - Koło Fortuny
Winter Is Coming - Wieści z domu
Winter Is Coming - Pieśń lodu
Mushrooms - Agariucus
Mushrooms - Lycoperdon
My Precious - pasek "Motyle"

Dodatkowe materiały:
Kółeczka
Serduszka
Gwiazdki

A dla tych, którzy lubią zimowe klimaty, mam jeszcze cztery zimowe pudełka, tzw. exploding box.












Wykorzystane materiały:
Winter Garden (kolekcja z 2011 roku)
Herbata z malinami reedycja
Mushrooms
Hot&Cold - Błękitny ptak
Gaj Oliwny - Extravergine
Fruits Of The Forest - Poziomka
My Precious - Chryzopraz

Dziękuję tym wszystkim, którzy dobrnęli do końca. A wytrwałych zapraszam na mój blog, gdzie zamieściłam jeszcze więcej (!) zdjęć.

Dziękuję i pozdrawiam,
Magda

9 komentarzy:

  1. Matko kochana, to jest OBŁĘDNE! Przepiękny ten album, wszystko takie puchate, delikatne, przecudne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny albumik z pudełkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. prawdziwie zimowe, takie jak zima powinna być- piękne skrzące i puchate :)
    Cudowne prace!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow really beautiful creations so delicate and elegant.

    OdpowiedzUsuń
  5. So much beautiful inspiration!
    Alison x

    OdpowiedzUsuń
  6. Stunning projects, so soft and pretty!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystko super jest, a szczególnie albumik, urzekł mnie bardzo :)

    OdpowiedzUsuń